Mobile Office
Next level efficiency
Avoid paper forms and lengthy processing! Mobile Office is a remarkably intuitive tool that allows you to perform most of your day-to-day savings and investment transactions online.
Supported products and transactions
There’s a lot you can do on the go:
How it works
Mobile Office, step-by-step
Pour utiliser Bureau mobile, vous devez avoir un compte actif Beneva dans l’Espace conseiller. Ensuite, vous avez 2 manières d’y accéder :
À partir de l’Espace conseiller
- Une fois connecté, dans la tuile Épargne et investissements, à la section Bureau mobile, sélectionnez Accéder au Bureau mobile.
À partir du lien direct
- Bureau mobile est aussi accessible par ce lien direct. Vous n’avez qu’à vous connecter en utilisant les mêmes identifiants que pour votre compte Espace conseiller.
Avoir Bureau mobile, c’est comme avoir le formulaire épargne-placements toujours à portée de main. Remplissez vos demandes d’adhésion à un nouveau régime ou d’instruction dans un régime existant, puis soumettez-les en un seul clic.
Dans vos demandes, les signatures se feront en ligne. Et pour gagner du temps, Bureau mobile s’occupe d’informer votre clientèle afin qu’elle signe à son tour les documents.
Vous pouvez dormir sur vos deux oreilles. Et votre clientèle aussi! Les formulaires électroniques vous sont transmis, ainsi qu’à votre client et à votre agent général de manière sécuritaire. Les données confidentielles de la clientèle sont donc protégées en tout temps.
More questions about Mobile Office? We've got more answers.
Yes there is!
For security reasons, you must send cheques by regular mail with the client’s name and date of birth or client number.
Bank deposits, however, are the recommended option as the safest and quickest way to go.
Mail the cheque to the following address:
Individual Insurance and Financial Services
625 rue Jacques-Parizeau
Québec QC G1R 2G5
Mobile Office will securely send you and your client your respective copies. Clients with no email address? No worries, they get their copy by mail.
The answer to this question (and many others !) is in our User Guide.
- Log in to the Advisor Centre.
- Head over to Savings and investments, then under Email us click Submit a request.
- Fill out the form, attach the PDF and hit send.
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